Sabtu, 15 November 2014

Meroti lagi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Macam biasa bila cuti2 kena publish n3 kan. Nasib dh ada dlm draf. Si Adik plak deman dah 3 hari.tak tido mlm di buatnya. Semlm plak ke Dewan Kg. Raja melihat persembahan Si Kakak. Pukul 11.30 baru sampai di rumah. Penat pun tak hilang lg maklumlah alone jea. Suami plak dapat peluang bercuti di Sarawak. Esok plak baru blk. Pah dapat plak msg adik ipar accident di KL..patah kedua2 belah paha..mangsa langgar lari. Dah lah kereta tu memotong sebelah kiri. Tak tahu cam na lg. Kena tunggu suami blk baru boleh turun tgk sekejap. Duk cerita2 dengan masalah gni cam tak masuk plak dengan n3 kali ni. Tak pelah belasah jea la.


Meroti lagi. Cheq da memang suka guna doh asas roti ni dan kita olah buat mcm2. Kali ni Cheq da buat roti manis. Saja2 tabur2 ceri, badam dan juga biji labu. Taburkan juga dengan gula castor nk suruh nmpk kilat2.



Cheq da kalau boleh roti cam ni...bila dh masak mkn panas konpom dlm 2 atau biji..hihihi...laju jea masuk mulut. Kepada sesiapa yg teringin nk buat boleh klik resepi DI SINI. Resepi kalau dah sama link jea la uea..

10 ulasan:

  1. Bagus juga tabur kekacang kan..sedap mkn roti ni..

    BalasPadam
  2. Dalam dok kesana kesini dengan hal anak2 sensorang sempat lagi meroti tu....

    Nampak naik gebu jer rotinye...rajin..

    BalasPadam
  3. wow mcm sdp sgt tu..
    boleh knor cuba nti

    BalasPadam
  4. cantikknya roti..yana dh lama cuti meroti..xde mood nak meroti hihii

    BalasPadam
  5. Harapnya adik cepat2 baik dari demam....
    Kesian kat adik ipar jadi mangsa langgar lari... Saya dengar (eh baca laa) pun rasa gerun... Pray speed recovery to her/him...
    Sedapnya roti.... Bak sikit!

    BalasPadam
  6. Aslmkum Cheq Da
    Cantik jadinya roti...nampak gebu je.
    Moga adik cepat semboh.....dan juga adik ipar Cheq Da cepat pulih...

    BalasPadam
  7. alahai sedapnyer mkn panas2....

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum wbt,
    semuga semuanya baik2 saja ya.
    Klu cheq da 2,3 akak mau 5 bijik heheh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...