Rabu, 22 April 2015

WW cekodok pisang a.k.a jemput pisang

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Cekodok pisang menu yang ada sekiranya ada lebihan pisang.





13 ulasan:

  1. cekodok ni kalau panas mmg sedap ni cheqda kan...kaknoor suka buat versi gebu yg ada ibu tu rasa nya macam kek pisang walaupun kita goreng

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la kak noor sy pun suka jgk yg jenis tu

      Padam
  2. betul tu cheq da..pisang yang dah terlalu masak tak sedap di goreng...dari dibuang lbih baik buat cekodok

    BalasPadam
  3. lama dh tak buat cekodok nih... rasa cam nk bt lak lps tgk ntry akak nih

    BalasPadam
  4. Fev anak2 ni....btlh apa pun cokodok ttp jadi pilihan

    BalasPadam
  5. Tergoda pulak tengok cekodok che da.. kat rumah ada pisang.. boleh buat balik nanti ni :)

    BalasPadam
  6. Memang sedap makan panas-panas dengan air kopi

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...