Sabtu, 5 September 2015

Meroti lagi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Sejak balik dari kelas roti minggu lepas..hari ni baru berkesempatan nk menguli roti uli tangan. Hari ini cuba plak sweet bun. Ternyata sekejap jea doh dah licin. Memang duk fikir-fikir nk buat roti sarang lebah sebab si adik suka sangat makan roti ni. Alhamdulillah hasilnya memang mantap. Bila dah tahu tekniknya kalah breadmaker..hihihi


Doh yang dibuat bulat dan sebelum dibakar...montok2 nmpknya.


Selepas dibakar...


Selepas diletakkan topping butterscoth...ternyata mmg uummph la. Terima kasih sekali lagi kepada kak ina...imunya sangat bermakna.
Lebih bermakna suami menarik satu persatu roti ni suap ke mulut. Ini lagi semangat nk meroti lagi.

10 ulasan:

Nooriah Abdullah berkata...

kaknoor pun lama tak meroti mcm sedappp ni esuk lusa nak kena buat jugak ni cheqda

Bbwana adienia berkata...

Rajinnya cheq da..Erm, gebu dan cantik roti tu.Bb Lama x meroti..

iryanty ahamad berkata...

Belum pernah rasa roti satang lebah ni..angan2 tu ada ingin.. Nak buat

cheq da berkata...

Buat kak noor jgn tak buat

cheq da berkata...

Nti boleh cuba

cheq da berkata...

Mmg sedap yan..nti boleh cuba

umi's cup cake berkata...

tahniah Cheq da

Pengobatan Kanker Ovarium berkata...

uhh yummy :D

zila norazila berkata...

salam cheq da..akk bulan lepas meroti jew ..he hee..bulan nie mcm mls sikit..tp roti ni mmg sedap..akk mkn x bole stop..abislh gemuk..:)

biolo berkata...

uhh yummy ,,, menggugah selera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...