Selasa, 12 Mac 2013

Tempahan dari 3 serangkai..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Batuk,demam,sakit kepala,sakit tekak dan sakit badan = tak sihat dan selsema. Ini lah yang cheq da rasai setakat malam ni. Muka jadi merah dan badan plak seram sejuk. Sejak 2 mejak ni kesihatan anak2 dan cheq da sekeluarga tak menentu. Bila jumpa doktor pun cakap musim sekarang. Mula2 serang anak kita boleh paksa dia makan ubat. Bila dah kena kat kita,tak larat la plak nak makan ubatnya.

Oklah berbalik kepada n3 malam ni, sebelum nak masuk lena jap lagi,Cheq da postkan dahulu tempahan kek dari 3 serangkai iaitu kak noli,kak tina dan cikien yang merupakan pekerja baru di kantin. Nampaknya n3 sejak 2 mejak ni pasal tempahan jea la yea coz rezeki cheq da tiap minggu dapat tempahan ni. Alhamdulillah. K la tak nak ngomol panjang2,kita layan jea pic sentuhan cheq da yang tak seberapa ni...zaesssssssssss




Kek blueberry dengan blueberry filing dengan permintaan acuan bear dari kak noli.


Kek blueberry dengan design yang sama macam minggu lepas dalam 700 gm

 Kek blackforest plak permintaan cikien  1 kilo setengah




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...