Isnin, 9 Mei 2016

Katering Nasi Berlauk Kelantan suka-suka

Assalamualaikum w.b.t
Hari ini nk kongsi pula pasal katering nasi berlauk Kelantan. Tapi buat bukan untuk ramai pun hanya lah untuk 20 orang saja. Ini pun kebetulan nk tlg member yang datang ke CH nk kan nasi berlauk ikan tongkol.  Kalau kat CH susah nk dapat masakan Kelantan. Nk kata boleh masak tu..saja try try jea. Seronok juga dapat bungkus nasi cam ni.



Lauknya bersama kuah dibungkus asing supaya senang nk bungkus.



Satu periuk gulai ikan tongkol ini dengan 5 ekor ikan.


Lauk sampingan...telur dadar goreng. Penambah lauk simple2.



Yang ini plak yang dah siap dibungkus untuk dibawa ke hotel yg member menginap. Bersama-sama dengan satu bungkus air dan sebungkus nasi...budjet harga rm5.00 untuk satu kepala. Alhamdulillah.

8 ulasan:

norhidana miswan berkata...

murah tu kak rm5 siap air....
msti syok layan ns berlauk kt CH tuh

cheq da berkata...

Saja2 jea dana..tlg2 kawan2

Kayu Manis berkata...

Klu nor tak ckup sebungkus tu...nmpk enak sgt tuhh

Acik Erna berkata...

acik pun kalau pi kelantan dah tentu i makan nasi berlauk che da,,sedap

Bbwana adienia berkata...

salam cheq da..walaupun nampak macam simple tapi membuka selera..aih, lapar bb tengok makanan malam-malam macam ni..heheh

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Murah rezeki akak. Semoga bertambah rezekinya. Nampak sedap nasi tu.

Jobdirumah Buat Duit berkata...

Rm 5 dah berbaloi dengan harga. Insyallah ada rezeki boleh buat lagi.

zila norazila berkata...

Kt ch mmg susah nk dpt ni..murah tu..tp yg pnting kepuasan mmbuat tu kan dik..meh kasi akk 2 bgkus ea😁😁👍

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...