Selasa, 21 Mei 2013

Kalau dah namanya perempuan...

Assalamualaikum...
Kalau dah namanya perempuan..shopping,tambah koleksi dan macam2 lagi pasti yang tak terlepas. Ada yang minat kumpul barang kemas,baju,beg dan macam-macam lagi. sebenarnya cheq da pun sama jea..he3. Kali ni nak tayang koleksi tudung milik cheq da..sebenarnya dah lama juga duk kumpul tudung ni sampai ada yang dah tak pakai bagi jea kat ma kat kampung buat pakai jalan2 kat umah jea. Dulu duk asyik beli tudung bawal,sampai ada dekat satu almari tudung bawal ni, pastu duk kumpul tudung yang dah siap cam ni,bukan apa senang nak pakai..tambah2 tiap2 pagi cheq da kena hantar anak pi rumah pengasuh..masuk jea,letak jea pin siap..


  Yang kat atas ni tudung 3 layer yang cheq da kama kongsi beli bersama dengan kawan sekolah,katanya beli 10 dapat la murah cikit..kami pun borong la 5 seorang..he3,yang baru dibeli selepas mengundi hari 2,baru jea cheq da pakai 1 jea,..kena tgk2 yang mana nak kena masuk dengan baju plak.


Kalu duk tgk tudung ni macam nak berniaga plak la yea..he3..tak tau dah berapa ribu habis jasa beli tudung ni..tak pela minat punya pasal tak terkira duit yang keluar janji selesa..
Bab nak sangkut tudung ni plak Cheq da belajar dengan cheq sue,dulu duk gantung jea kat penyangkut baju yang kecik,lama2 tudung pun jadi rosak..cheq sue ajar dan pi tgk sendiri kat rumah dia,belajar caranya,jadi la cam ni...
TAPI tgk dah tak muat nak letak...kena beli penyedai baru plak la ni yea...he3

4 ulasan:

:: Cik Viva :: berkata...

Banyaknya macam kat butik tudung pulak..hehe

norhidana miswan berkata...

kalu dh perempuan gitu lah kan kak... dana pun sama... dulu bawal bile dh ada tudung ekin bawal dh campak mana ntah... beli tudung ekin... yg plain yg corak... kenal lak tudung 3layer.. ber 3layer lak... sampai kadang tak tau nk sangkut mana... dana kalu tudung yg dh lama tak pkai sedekah kt akak jual sorat kabo

cheq da berkata...

Ni pun dh byk bg kt ore,hehe semua nk up 2 date kata kan

Bbwana adienia berkata...

salam cheq da..

wow, banyaknya koleksi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...