Rabu, 23 Oktober 2013

Hasil gubahan pelajar..program selepas PMR.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.
N3 untuk hari ni sekadar berkongsi cerita yang berlaku di sekolah. Ianya adalah mengenai program selepas PMR. Para pelajar selepas PMR banyak diberikan pendedahan yang boleh menarik minat mereka untuk datang ke sekolah.


kumpulan yang memenangi tempat pertama kerana kelebihan aksesorinya

Salah program yang telah pun berlangsung semalam adalah pertandingan mengubah bunga dengan tema bunga untuk majlis perkahwinan. Apa yang menariknya pertandingan ni turut disertai oleh pelajar lelaki. Memang teruja bila melihat bunga2 yang penuh dengan kesegaran ini. Almaklum duk kat CH ni stok bunga ini banyak. Tambahan pula mereka ni ada yang terdiri daripada anak tauke bunga. Maka tak hairan onkos untuk bunga ni tidak mengeluarkan modal.


Gubahan dari kumpulan lelaki..
Sebenarnya Cheq da tidak tahu pun adanya pertandingan ini sebab sibuk dengan peperiksaan akhir tahun. Kebetulan sewaktu duk mengajar di Kelas 1 Jujur,Puan Amutha meminta bantuan untuk mengadili gubahan tersebut kerana beliau sendiri pening untuk memilih pemenangnya. 
Apa lagi bila dah ke sana,siap bergambar sakan lagi Cheq da dengan gubahan2 ni. Kreatifnya mereka dalam melahirkan idea mengikut tema yang dipilih. Semuanya cantik2 belako sehingga Cheq da pun pening nak memilih  pemenangnya. 
Tahniah kepada kumpulan yang menang.


Salah satu design dengan kreatif mengubah bunga pegang.

Ha yang ni plak gaya cheq da bersama2 dengan bunga yang digubah..memang suka bergambar tambah2 kalau bunga2 cam ni..suka sangat..he3

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

mcm tak caya itu hasil kerja pelajar tingkatan 3, cantik betul... lagi2 boleh digubah ngn bunga hidup,.... oooo akak duk kt CH yek, ptt lah mudah dpt bunga2 tuh...

kalu dana pun fenin nk pilih.. cantik2 belaka

cheq da berkata...

akak main tgk cantik jea..he3
duk kat ch ni nak masuk 8 tahun dah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...