Jumaat, 5 Disember 2014

Ngeteh at Temerloh

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Nampaknya dah sunyi blog ini tanpa n3 baru. Petang2 cam ni gagah juga nk taipkan satu n3. Gambar plak byk yg di dalam lappy. Lappy plak tinggal di CH. Kemalasan nk bawa blk sebab kereta pun kecik. Tambahan pula, bila berada di kampung...kemalasannya nyata berbeza..

Oklah, cheq da kongsikan satu lagi kedai mkn di Temerloh semasa kami ke Temerloh tempoh hari.



Kami ke sini untuk makan pagi. Selepas check out pukul 9.00 pagi dari bilik hotel. Terus kami cari kedai untuk mkn pagi. Menu di sini hidangan ringkas sahaja untuk pagi iaitu roti canai, nasi lemak serta mee goreng.


Cheq da hanya order roti canai biasa dan telur, nasi lemak dan mee goreng. Air milo dan air nescafe jea. Harganya semuanya dalam rm14. Restoran ini betul2 bersebelahan dgn sungai Temerloh. So boleh mkn sampai menikmati sungai tersebut. Biasanya restoran ini meriah dgn makanan tengah hari. Masa kami sampai kebykan lauk masih di dalam proses.



Selepas makan kami abdikan kenangan di sini. Shot gambar untuk kenangan.

10 ulasan:

Bicara Kak Noor berkata...

salah nama lah pulak cheqda cyng hahaha i mena roti canai yg sdp tuuu

Bbwana adienia berkata...

Bb pun suka mkn roti..kalau roti losing bb suka makan dgn susu pekat..tapi selalunya bb order roti telur..fun, terbayang kesedapannya :)

Bbwana adienia berkata...

Typo: bukan losing tp kosong..hihi

zila norazila berkata...

akk temerloh x pernh sampai lg tau..kesian btl kn

Invisible Me berkata...

Lapar roti canai tengok gambar tu. Hehe.

Salam perkenalan ^^,
IM skrg stay dekat dgn CH jugak ;)

cheq da berkata...

Sy roti biasa jea mkn kak nor..roti telur kurang cikit

cheq da berkata...

Cheq da sebenarnya dh lama xmkn roti...jg kolestrol..hihihi..ni sbb teringin nk mkn

cheq da berkata...

Kak zila sy pun byk tempat yg belum singgah...johor tak pernah sampai lg..huhuhu

cheq da berkata...

Ch..area mana im

Amy J berkata...

sedapnya tengok roti canai tu. ramai pula share gambar makanan.. waaaa.. lapar la pula.

anak2 akak erk. comel2 semua ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...