Ahad, 15 November 2015

Hasil Roti di hari minggu...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Hasil meroti di hari minggu...uli tangan jea..seronok rasa menguli bila dah tau teknik dari Cikgu Zalinzalina...mmg berbaloi2 menimba ilmu dengan beliau.
Bikin roti so esok boleh lah bawa ke sekolah sambil jaga exam spm. Exam esok sampai ke petang so boleh mengalas perut dengan air tangan sendiri kan.


500gm dapat 8 pek mini sarang lebah..


4 pek mini cheese gula



5 biji sosej poket...dah dingap ni tinggal 3 jea...makan2 panas lagi sedap...



Yang ni plak bun tuna yang dah lama buat...mmg puas hati..roti lembut dan gebu gabas...

9 ulasan:

iryanty ahamad berkata...

teringin nak rasa roti sarang lebah...tak jumpa2 lagi...huhu

norhidana miswan berkata...

ayoooo bestnya... jeles tau....

meh antar ke kl kak... blh dana bt bekal

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Sedapnya roti buat sendiri. Nak rasa sikit.

Jobdirumah Buat Duit berkata...

Pandai akak buat roti. Sedap tu.

OhPanduan berkata...

Boleh nak cuba juga roti ni. Sedap nampak.

zila norazila berkata...

Zalin zalin mmg heroin wat roti cikda..nmpk gebuss btl tu.

Bunda_nora berkata...

Bulan lepas bunda balek dari kampong, adek bunda bekalkan dengan roti sarang lebah... sedap, rasa nak suruh adek bunda buat lagi...

Wattie berkata...

Bestnya roti pintal tu, klu dekat mau jugak seketul dua. Kena tunggu angin rajin ma dului, br boleh menguli tepung

Kayu Manis berkata...

Puas hatikn bt sendiri
Terjamin suci lgi bersih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...