Isnin, 28 Disember 2015

Musim Banjir...

Assalamualaikum w.b.t
Semalam dapat whatapps dari adik yang  tinggal di York UK...di landa banjir. Katanya banjir kali ni terburuk. Nasib tempat kawasan nya tidak di landa banjir. Cuma terkepung tak boleh ke mana. Bahan makanan plak tak disediakan banyak sebab tak jangka katanya. Patutlah snow tak turun. Tadi duk sibuk order online bahan makanan sebelum keadaan semakin teruk.




Ini beberapa keping gambar yang dihantar. Air tenang jea. Air kat sini banjir2 pun sejuk airnya.

Di Kelantan pun nmpknya hujan di hulu Kelantan ada kalanya lebat. Amaran paras jingga juga telah dikeluarkan. Mintak2 keadaan tak lah seburuk tahun lepas. Esok plak dah nk berangkat ke CH sebab meeting awal tahun pada 30hb nanti. Harap semua berjalan dengan lancar.

5 ulasan:

Wani Sukarno berkata...

Pernah tengok dalam berita. Sekarang ni sepatutnya negara bermusim dah turun snow..teruk jugak banjir .. Kat sana

Othman Zan berkata...

Assalam. Dunia sekarang memang dah tak betul. Dah akhir zaman.

Kayu Manis berkata...

Akhir2 ini mcm2 perkara berlaku n tak peliklah..
semoga bertabahlh mnusia

norhidana miswan berkata...

tp nmpk tenang je... takde aktiviti apa2.....
kt kemaman pun dh mule banjir kan... moga takde korban nyawa lah kali nih

iryanty ahamad berkata...

hujung tahun musim banjir ..erm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...