Selasa, 15 Julai 2014

Tart Nenas...Pilihan hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Biskut raya 2014 dan merupakan biskut yang tiap-tiap tahun pasti nak membikingnya iaitu tart nenas gulung. Resepinya kali ini berlainan cikit kerana Cheq da dapatkan melalui pembelian ebook dari Chef Obie. Memang terasa kelainannya sebab resepi pun maklumlah dari yang pakar. Nak berkongsi resepi rasanya seboleh2nya biarlah mendapat hak dari Chef itu sendiri. pepepun anda boleh melayari blog beliau untuk resepi yang mantap2...



p/s: cara gulung tu cam hampeh jea kan maklumlah suami plak sambung buat kerja ni...


Ini lah hasil dapat dalam 5 balang biskut raya ni..ni cheq da buat dalam 3 adunan, maklumlah nak dibahagikan kepada 3 keluarga..pe2 amat puas hati.


5 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam che da..acik dah lama sangat pencen buat kuih raya..dah tak larat rasanya nak duduk lama2

fazianbatrisyia berkata...

tiap2 thn sy order jek kakak sy buat. pernah buat dulu, tak larat la...buat yg lain je

cheq da berkata...

Sy selalu buat tiap2 tahun kak..bkn apa lg puas hati buat sendiri..nk dibahagikan kpd 3 buah rumah..

cheq da berkata...

Buat smbil suka2 jea fazianbatrisyia...time cuti boleh lama duk ngadap biskut

Bbwana adienia berkata...

tat nanas memang faberet bb selamanya..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...