Sabtu, 27 April 2013

Selamat Hari Lahir Nurin dan Hazim

Bertemu kembali dalam n3 hari ni. Hari ni ngomol plak mengenai sambutan hari lahir anak buah cheq da yang diadakan pada cuti semester pertama hari 2. Agaknya sudah lama cuma belum bersempatan nak uploadnya. Jamuan makan2 ni dibuat kerana kebanyakan semua adik beradik cheq da pulang ke kampung pada cuti ni. Jadi kakak yang ke6 iaitu ibu kepada 2 orang kanak2 ni merancang lah nk buat makan2 sempena birthday kedua2 anaknya serentak. Tugas cheq da cam biasa buat kek la. kali cheq da buatkan kek coklat moist kerana budak2 ni suka makan kek coklat.Selain untuk kuah yong tau fu plak cheq da sediakan jugak. Yang mi hun plak kerah tenaga kakak yang ketiga,manakala ayam plak diperap dan digoreng oleh kakak yang ke6. 




Memang la seronok sekali sekala duk makan cam ni kan. Selalunya family cheq da cam ni la kalu semua balik pasti ada apa saja yang kami rancangkan. Maklumlah masing2 duk jauh dan kalu masa raya pasti ada jea family yang tak cukup balik kg. Yang seronok bila anak2 buah ni sibuk nak makan2 sampai berebut2,padahal yang ada banyak sampai tak habis dimakan.


 kla 2 jea perkongsian untuk hari ni...

3 ulasan:

Bbwana adienia berkata...

nampak sedap ja kek coklat tu Cheq da..kek coklat yang sangat disukai ramai..

cheq da berkata...

budak2 memang suka coklat..kalu buat yg ni cepat la hbs

norhidana miswan berkata...

bestnyer... mcm2 ada...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...