Khamis, 12 Mac 2015

Minggu sibuk...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Alahai...lama tul xupdate blog...kekangan masa dan gambar masih dalam dslr...tu yang jadi makin malas.
Sekolah plak sibuk dengan marking paper kertas soalan pelajar...yang lebih penting semua perlu dimasukkan markah sebelum 24hb nanti.


Hari ni sebab tak de cerita tapek jea gambar anak2...dengsn baju renang mereka...
Baju baru sampai semalam...beli online..
Memang seronok sangat depa berdua...
Duk sibuk tanya bila plak nk pergi mandi kolam.


12 ulasan:

iryanty ahamad berkata...

tugas cikgu mmg bz...yan fhm...bju frozen tu cntik :-))

Tihara berkata...

comelnya dua beradik ni
gi mandi kolam eh
seronok nya :)

Kayu Manis berkata...

kesian cheq da mesti penat..kan..
faham tugas cikgu..
fardhu kifayah.

Bbwana adienia berkata...

takpe cheq da..esok lusa dah cuti sekolah..boleh la rilek sambil update blog dan dapatlah bawa anak2 mandi kolam ^_^

cheq da berkata...

Yan..cikgu yg dulu bkn cikgu yg sekarang...

cheq da berkata...

Cuti nti boleh pi jln2...sekarang ni sekali setahun pun dh cukup

cheq da berkata...

Yea la kak nor...kerja kerana Allah..penat tu...semua kerja pun penat kan..enjoy..

cheq da berkata...

Bb..rasanya cuti pon xtau la berblog ke x..pjg kerja sek angkut bw blk kg..

Yana Shaiful berkata...

cuti skolah x blk kg ke cheq da.. tak pun mai la cuti2 kat lumut nii.. ank2 leh mandi kolam hihii

cheq da berkata...

Blk yana..mana boleh tak blk..nti bersumbat2 plak jem kat ch ni...

Myliferia berkata...

Anak-anak dan baju mereka semuanya comel-comelsss :)

azizah green line berkata...

lepas ni selalu la ajak mama mandi kolam ye..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...