Rabu, 18 Mac 2015

Ww...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Biarlah gambar berbicara...



Terlebih garing dek kerana sikap pelupa suamiku...

16 ulasan:

iryanty ahamad berkata...

walaupun hanya gambar yang berbicara..tapi ...adoi teringin betul rsa roti sarang lebah nie...

nurbijen berkata...

Sedapnya... Belum datang rajin lg ni nak meroti...

norhidana miswan berkata...

sodapnyer lahai

:-) berkata...

apa nama makanan dalam entri tu?

cheq da berkata...

Yan bikin la sendiri konpom puas hati..

cheq da berkata...

Tulah nk meroti kena ada mood jgk..

cheq da berkata...

Jemput mkn dana..hihihi

cheq da berkata...

Roti sarang lebah

Kayu Manis berkata...

sgt menyelerakn....

azizah green line berkata...

roti saranglebah!!! sedapnya..pandai cheq da buat..

Bbwana adienia berkata...

wah..wah..rajinnya cheq da buat roti beehive ni..gebu sangat rotinya..

Rohah berkata...

macam nak cuit je...xpernah rasa

Bunda a.k.a KN berkata...

Salam...

Roti sarang lebah? Macam sedap jer tengok topping dia tu...takder resipi ke?....

Hanafi Abdullah berkata...

macam sedap atau memang sedap pun..

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

dapnyer cik da... lama dah tak buat..

Cik Enonimus berkata...

Assalamualaikum. Singgah sini. Jom join contest saya. Semoga sama-sama dapat manfaatnya okayy? 85 hadiah menanti anda! Apa lagi? Jom jom. Join melalui fb, insta pun boleh. http://lovingnur.blogspot.com/2015/03/contest-hijab-lets-wear-it-right_13.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...