Khamis, 23 April 2015

Projek meroti hujung minggu...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Minggu lepas tak ke mana-mana,terperuk jea di rumah. 2 hari duk di rumah, sememangnya kerja rumah dibereskan terlebih dahulu.
Projek lain ialah meroti la plak..seronok plak rasanya dapat buat bun mini pizza dalam cup comel cam ni..





Dalam 500gm tepung..cheq da dapat dalam 21 biji semuanya. Kebetulan hari tu ada member dapat ambil kek yg diorder...bagi padanya untuk dibawa pulang.
Si kakak plak tak makan yang pizza bun ni..buat la yg letak filing strawberi tp tak makan2 juga..last2 mak mentua datang bagi bawa blk 4 biji..yang tinggal hanya boleh bersarapan esoknya. Resepi roti cheq da masih gunakan resepi sama yg sedia ada dlm label roti ni..boleh intai sendiri yea..

10 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sedapnyaaa cheq Da.. rajin meroti ye :)

Kayu Manis berkata...

Serba serbi boleh cheq da ni...
kita bt jrg sekli mkn...

iryanty ahamad berkata...

kruk kruk aduh cheqda lapar terus.. :-))

norhidana miswan berkata...

gebusnyer roti akak tuh.... sentiasa jadi je... kalu la dana pandai bt roti mcm akak kan bestnyer

cheq da berkata...

Time rajin

cheq da berkata...

Yea betul tu kak nor

cheq da berkata...

Nk bg pun..dah jd baja dah pun yan

Bbwana adienia berkata...

wah..rajinnya cheq da..cantik pizza bun tu..comel buat kecik2.. :)

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

sedapnya cheq da .... bak mai le sebiji

mama 3farhanah berkata...

Gebu ja nampak. Syoknya pandai membaking.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...