Rabu, 22 April 2015

WW cekodok pisang a.k.a jemput pisang

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Cekodok pisang menu yang ada sekiranya ada lebihan pisang.





13 ulasan:

Nooriah Abdullah berkata...

cekodok ni kalau panas mmg sedap ni cheqda kan...kaknoor suka buat versi gebu yg ada ibu tu rasa nya macam kek pisang walaupun kita goreng

iryanty ahamad berkata...

betul tu cheq da..pisang yang dah terlalu masak tak sedap di goreng...dari dibuang lbih baik buat cekodok

norhidana miswan berkata...

lama dh tak buat cekodok nih... rasa cam nk bt lak lps tgk ntry akak nih

Kayu Manis berkata...

Fev anak2 ni....btlh apa pun cokodok ttp jadi pilihan

Bunda a.k.a KN berkata...

Sedap untuk minum petang...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tergoda pulak tengok cekodok che da.. kat rumah ada pisang.. boleh buat balik nanti ni :)

cheq da berkata...

Tu la kak noor sy pun suka jgk yg jenis tu

cheq da berkata...

Yea betul yan

cheq da berkata...

Buat jgn xbuat

cheq da berkata...

Yea betul

cheq da berkata...

Yea betul bunda..lwn dgn teh o panas

cheq da berkata...

Hihihi..tergoda ker

mama 3farhanah berkata...

Memang sedap makan panas-panas dengan air kopi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...