Isnin, 3 November 2014

Kek Birthday Luqman Haziq

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Berkongsi lagi kek birthday si adik. Sebenarnya kek ini Cheq da buat untuk makan2 di rumah pengasuh. Sememangnya tiap2 tahun akan bikin satu kek untuk makan2 dengan anak pengasuh. Semasa kakak tinggal rumah mama dulu pun, cheq da buat cam tu jugak.



Tak sabar nk bergambar dengan kek nya. Dah pon dua tahun budak ni...kejap jea rasa. Yang paling tak tahan makin besar makin tak duk diam.


Dalamnya adalah kek span coklat dengan filing blueberry...fresh cream topping dan curahan coklat ganache. Deco plak biasa2 jea.
Harapan semoga Haziq membesar sebagai anak yg soleh. In sha Allah

3 ulasan:

Yana Shaiful berkata...

Happy befday adik..sama muda dgn anak yana yg bongsu 2 taun..anak yana bulan 9..sama la xreti duk diam..ada je keje nk bt dgn kakak dia heheee

maz berkata...

Assalamualaikum...salam kenal dan knjung balas dri kkmaz...mksih sdi singah dpur kcik kmaz tuu...waaaa cantiknya deko2 kek cheq da...memang hebat la...kmaz tabik spring 10x la klu org yg bkerja sempat mask mcm2 ni...selamat harijadi jgk buat Haziq...semoga jadi anak yg soleh...

AnneRaini berkata...

cantik kek..hebat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...